7+2 de gittim kalp atışı yoktu cihazdan sanırım karından bakıldığında kesenin içi görülmedi bile boş görünüyordu vajinal ultrason ile görebildi oluşumlar var haftaya gel dedi 😕 daha önce de böyle birşey yaşadım ve 9 haftalık düşük yapmıştım gelişmedi kalp atışı olmamıştı hiç. Yine aynı olacakmış gibi hissediyorum bulantılarım falan oluyordu sabahları şimdi oda yok bi anda bütün belirtilerim yok oldu sanki bugün 7+4 acaba yarın başka bi hastaneye gidip görünsem nedir belli olurmu ki ayaklarım hastane deyince geri geri gidiyor 😞