Hil38 Merabalar anneler 🥰Ayın 15 inde randevum var doktorum 75 lik şeker al yüklemeni yapalım dedi. Şeker yükleme nasıl yapılıyor, öncesinde kan mı alınıyor bilgisi olan var mı ?🤔
Seymanurrrr Hil38 ilk sabah aç karnına kan veriyorsun sonra 75mg Bi sıvı içiyorsun sıvıdan Bi saat sonra bidaha kan veriyosun sonra Bi saat sonra tekrar Bi kan daha sonra bitiyo 😂
Nsrn1 Hil38 en az 8 saat açlıkla hastaneye gidiyorsunuz. Önce çlık kan şekeriniz için bir tüp kan veriyorsunuz sonucunuz çıkınca içeceği içiyorsunuz. İçeceği içtiğiniz anı takip eden 1. saatte bir tüp kan veriyorsunuz. 2.saatte bir tüp daha kan veriyorsunuz. Sonuçlarınızın Açlık<92 1.saat tokluk<180 2.saat tokluk<152 Olması gerekiyor.
Deletedmom727271 Sabah aç karnına gidip ilk önce 3 tüp kan alıyorlar sonra 10 dk içinde içeceği içip kan veriyorsunuz. Kan verdikten 1 saat sonra yine kan veriyorsunuz.
Deletedmom727271 _anne- he evet onu yazmayı unutmuşum 😂 siz deyince baktım eksik olmuş uykusuzluğuma verin 🥱😂