Hcrtg Kızlar benim 2. Gebeliğim ilki normal doğum oldu. Su an 38+0 oldum. Doktorum bikac gün sonra ya alttan bakacam dedi. Alttan bakmak doğumu tetikliyor diyorlar doğrumu korku oluştu bende daha önce hiç baktirmamistim
prenses_annesiiii Hcrtg bende çatı muayenesi olduktan sonraki gün doğuma gitmiştim genelde tetikliyor sanırım
Burcubuket Hcrtg 37 haftada baktı doktorum çatı muayene suan 39+1 im baktıgında 1 cm acıklık vardı gelicegi varsa geliyor bebek bence ☺️
Miracinannesi_52 Hcrtg bende 36. Haftadan sonra 3 kere alttan muayene oldum hiç birşey olmadı canım hala doğurmayı bekliyorum 10 günüm kaldı ama korkulacak birşey yok doktor muayene ederken kendini kasma rahat bırak acımıyor bile
[silindi] Canım benim göbeğim var diye göbekten çok görünmüyor. Hamileliğimin basindan beri hep alttan bakılıyor 🤗
AysegulS_21 haftamda alttan muayene edildi. Şu anda 38 bitmek üzere gelen giden yok:/ bu arada hiç acımıyor