Ilk-bebegi12 Kızlar iki gündür kasıklarıma ara ara giren sancı oluyor 32+2 yiz. Doktoruma yazdım normal diyeceğini düşündüm gel bakalım bir deyince panik oldum sizce ne olabilir
Cnrmom Ilk-bebegi12 İçinizin rahatlaması için çağırmıştır muhtelemen 🌸 korkmayın. Ben 35. Haftada giricem 32. Haftamdan beri çatı ağrısı çekiyorum karnım sürekli kasılıyor bebek doğuma hazırlıyor kendini artık 💜
Ilk-bebegi12 Cnrmom b Birde acil çağırdı genital bölge temizliğimi yapamadım alttan muayene ediyorlar mı
Cnrmom Ilk-bebegi12 yok alttan muayne olmuyor eğer acil bi durum olursa yapar doktor ama artık doktorlar eskisi gibi alttan muayneden yana değiller 🌸
Ilk-bebegi12 Cnrmom Gittim geldim. Bebeğin kafası büyük olduğu için kasığa baskı yapıyormuş normal dedi doktor. Çok teşekkür ederim