Az önce kendim icin bir başlık actım şimdi ablam icinde sormak istedim ç, evet aramızda 2 hafta var sadece ama keşke hamileliğimiz de iyi gecse bendr ağrı onda kanama.. çok üzülüyorum inşAllah bebişlerimizi sağsağlim kucağımıza alırız..
Kızlar ablam bugün uyanıp wc gittiğinde peceteye acık renkde kan gelmiş sonra tekrar pecete koymuş o da kan olmuş yani kanaması var ? 22 haftalık, bu haftalarda kanama neden olur.. sizinde başınıza geldimi neler oldu? Çok korktuk inşAllah birşey olmaz hastaneye gidicek zaten ama ne gibi önlemler alınıyor kanama neden olur ki😔