AyseUzan Camım geçmiş olsun ama yarın hemen doktora git antibiyotik yazar için rahat olsun diye istersen bi kadın doğumcuna da sor kullan yoksa gecmiyo
Dilekunal Gulsum2134 çok geçmiş olsun al benden de okadar bide 20 lik diş ne çekiyorlar ne tedavi veriyorlar geberiyorum resmen doğumu bekliyorum acı içinde son 2 diye kendimi avutuyorum uyuyamıyorum hemen dişimi çektiricem