[silindi] Kızlar ikili taramadan çıktım şimdi. Enseni çok az kalın dedi. Şimdilik Kötü bişey diyemeyiz ama haftaya gel tekrar bakalım dedi 12. Hafta bugün . https://imgyukle.com/i/VRfJmM
Hasretaytemur [silindi] değerlerin kaç çıktı canım benim ultrasonda ense kalınlığına 1 milim dedi sonuçlarım çıktı kontrolü bekliyorum
[silindi] Hasretaytemur canım ben orda üzüldüm de öyle deyince sormak gelmedi aklıma şimdi mesaj attım doktora.
Edabykl [silindi] 13.haftada benim 1.9mm cikmisti hemen hemen ayni fazla cikmamis gayet normal bi ense kalınlığı