Ben 2 negatiften sonra 3. Transferde pozitifi gördüm. Şu an 32+6’dayım. Mümkün mertebe kendinizde belirti aramayın, kendinizi dinlememeye stres yapmamaya çalışın. İnsan bir an önce sonucu öğrenmek istiyor, rahat olmak moralinizin yüksek olması çok önemli. Unutmayın herkesin belirtileri farklı, bende hiçbir belirti olmadı aksine test yaptırana kadar tutmadığını düşünmüştüm. Tutunmaya yardımcı olduğunu duyduğumdan her gün 1 bardak havuç suyu içmiştim, her kahvaltıda 1 yumurta ve yarım avokado yemiştim, düzenli beslenmeye çalıştım, paketli gıda tüketmedim, asitli, alkollü içeceklerden uzak durdum. 10 gün kadar evden çıkmadan dinlenerek ev içinde yürüyerek geçirdim. Hakkınızda hayırlısı olsun, Allah sağlıkla hayırla evladınızı kucağınıza almayı nasip etsin. Dualarım sizinle.