Sabah 9:30 gibi kan aldırıp 75 ml içeceği içtim şimdi tekrar kan aldırdım, 1 saat sonra tekrar kan aldırıp gideceğim. İçecek çilek aromalıydı tadı gerçekten güzeldi çilekli gazoz gibi. Son 10 dk sında halsizlik oldu birazcık ve baya midem bulandı midesi hassas biriyim zaten. Ama direndim diğer kanı da vereyim derken geçti bulantı. Bakalım hayırlı sonuçlar olsun inşallah