Hnd_01 SemaArin bunların hepsi batıl inanç..gül de kokladım ciğer de yedim.ilk kızımda hiçbir leke yok 🤗doğum lekeleri zaten ciltteki damarların aşırı büyümesi,farklı gelişmesinden dolayı oluşur.tipta bu şekilde açıklanır.😌hurafelerle alakası yoktur 💐
Gzlhn SemaArin valla bende kokladım bilerek kokladım hemde hatta midem bulanıyordu bastırsın diye mis gibi kokuyor diye kokladım ondan mıdır bilmem oğlum alnında ve sol göz kapağında hafif kızarıklıkla doğmuştu gül lekesi gibi şuan 27 aylık tabi geçti alakası varmı bilmem