Bebisiannesi hemen hemn aynı şeyleri yaşamışız canım hiç korkma panik yapma hoş söylemesi kolay ama ister istemez korku oluyor annede, bende 33+4 de yaşlanmaya başladığını öğrendim hemen ciğer geliştirici yapıldı 4 doz yememe extra dikkat ettim ama bir haftada sadece 50 gr almıştı bir de kızım normalde de çok hareket etmiyordu o sıralar daha azalmıştı 2 günde bir kontrolr gidiyordum bu şekilde 36+1 de doğum yaptım ameliyata girmeden 2.750 gr gözüktü ama 2. 5 kg doğdu ödem falan gitti 2.2 e düştü sadece doktor inlemesine izin verme ağlat ciğeri acılsın yoksa küveze alırım demişti bir de extra üşüyordu ağustosta 2 3 battaniye vardı üzerinde. Şuan 10 aylık oldu kimse erken ve küçük doğduğuna inanmıyor maşallah hiç bir sorun sıkıntı olmadı. Kalbini ferah tut canım geçmiş olsun 🥰