Gulaybayer Duyguhas19 5. Hafta da canım zaten direk bulantıyla gebe olduğumu anladım ve devam etti doktor bulantımın biraz erken başladığını söyledi
Busra500 Duyguhas19 çok şükür bulantı olmuyor sadece kızarmış yağ kokusu etkiliyor çok şükür 3ay bitecek ama normal olması bulantınin
Nuraslanklc Duyguhas19 4 haftalıkken az az başlamıştı şu an 7+4 ve hiç bi belirtim yok 🥺 benim için dua eder misiniz😞
mimar_anne Bugün tam 8 haftalığım hiç başlamadı sadece bir defa öğürme oldu başka da yok oda yumurta kokusundan rahatsız olmuştum onun dışında çok rahatım şükür
Baharsss mimar_anne bende sanırım öyle olurum diye düşünüyorum çocukluğumdan beri midem bulanıp istifar etmedim 4+6 beklemedeyim 😂
Baharsss MMasalinannesii ben tüp bebekle gebe kaldım transferin 14. Günü beta 2839 du canım keseyi görmeye pazartesi gidicem inşallah 🙏 sen gördün mü muayenen ne zaman
Se19 Baharsss ikiz olma ihtimali var mı acaba? Benim de ilişkiden 13 gün sonra beta değerim 45ti çünkü
MMasalinannesii Baharsss hayır canım yarın yine betaya baktircam Perşembe günü gtcez bakalım inşallah görürüz o zaman
aysee_aktass Duyguhas19 6. Haftada başladı 14 haftalığım şidddetli bir şekilde devam ediyor 10 kilo verdim
kuzucumoglum Duyguhas19 tam 6+0 da başladı şuan 7+6 sevdiğim şeyleri yiyemez oldum bugünde yağdan tiksindim bakalım artık 3 kilo verdim