Zehragniken sema2327 genellikle 6dan sonra gözükür canım. 5. Hafta da keseyi görebilirsin. Biz bebeği 6+4 de görmüştük
Ozlm0916 sema2327 7+3 te duyduk kalp atışlarını 🥰🥰😍😍 kesenin içinde minicik bi nokta vardı doktor bebek o dedi