Bende günde 5 lt. yakın su içiyorum neredeyse hamileliğimin başından beri şeker vs çıkmadı 32. Haftadayım özellikle yaz aylarına girdiğimiz için vücudumuzunda ve bebeğinde susuz kalma olasılığı olduğu için bol bol sıvı tüketmemiz gerektiğini söyledi doktorum 👍