Kızlar 19ncu haftadayız ve dün kontrole gittigimizde bebegin beyninde kist oldugunu söyledi doktor. İkili ve 3lü tarama testi temiz çıkmıştı. Dün akşam özel bir gen hastanesine kan verdim. 13 gün sonra çıkacak. Yalnız çok korkuyorum varmı daha önce yaşayan.