cicekli0 Merhaba lütfen yardımcı olur musunuz, Numune hastanesinde doğum yapan var mı? Ben 40.haftayı doldurdum sancım açılmam hiçbir şeyim yok suni sancıyı çok uzun süre veriyorlar mı yoksa sezeryana alıyorlar mı ?
Yesim619 cicekli0 ben 36+6 da suyum gelince doğum yaptım sezeryanla hiçbir acilmamda yoktu suni sancı da verilmedi belden uyusturmali oldum
cicekli0 Yesim619 İyiymiş o zaman. Benim hiçbir sancım açılmam yok suni sancı verirler mi ne kadar süre verirler diye merak ediyorum. Ben 41.haftaya geldim:/ direkt sezeryana da almazlar sanırım
Yesim619 cicekli0 suyunuz gelirse de açılma olmazsa direkt sezeryanla alırlar siz normalmi düşünüyorsunuz