Busra_05 Kızlar kan sulandırıcı ya doktorunuz ne zaman başladı hamileyken mi hamile olmadan mi kalp atışını duyunca mi duymadan mı
zoomm Busra_05 coraspin ve oksapar kullanıyorum ben coraspine hamile kalmadan önce başlattı oksapara da kaset test yapıp pozitifi görünce başlattı
Sehrbnon12 Busra_05 hamile kaldıktan sonra verdi canım kan pıhtılaşma vs yok benim ama ikizler diye önlem amaçlı verdi suan 13 haftalık olduk ikizlerimle hala kullanıyorum 28 haftaya kadar kullanıcam galiba
Deletedmom_12 Meraba gebeligi ogrenir ogrenmez basladik 4 hafta icerisinde. Planli bir gebelikti. Pihtilasma sorunum vardi. Dkktorum hemen basladi betam cikar cikmaz 6 binlik kullabiuorum
Busra_05 Deletedmom_12 ben bir kere düşük yaşadım kalp atışı durmuştu galiba doktorum kan pıhtılaşmasinda şüphelendi ve şuan 6 haftaligim kan sulandırıcı iğne ve coraspirin verdi umarım bir desteği olur
Deletedmom_12 Busra_05 olur endiselenmeyin dikkat edin riskli donemdesiniz 12.haftaya kadar kendine ve bebegine iyi bak 💘
Busra_05 ikimelekannesii22 kaç haftalıkti canım basladigin da bebeği yada kalp atışını görünce mi başladın
Busra_05 Sehrbnon12 bana da yolk kesesini gördükten sonra verdi ilk düşügumde kalp atışı durmuştu galiba onu önlemek amaçlı verdi ama işe yarar mı bilmiyorum
ozdcnblt 1 tane düşüğüm var. Gebelik testi pozitif çıktığında coraspirin, kalp atışını duyduğumuz zaman ise oksapar 4000 başladı. Şu an ikisinede devam ediyorum. 12. Haftada duruma göre coraspirini kesebileceğini söyledi.
Busra_05 ozdcnblt yolk kesesini gördü öyle verdi iğne ve coraspirin i işe yarar mı bilmiyorum endişeliyim umarım geç kalmamışımdır
Sehrbnon12 Busra_05 yarar tabiiki canım bende günde 1 tane kullanıyorum daha 28 haftaya kadar kullanacağımı söyledi