Symboll canım 26 haftada sancilarim çıktı ntsde düzenli bir şekilde ciğer geliştirici oldum 12 saat arayla ikitane kasılma için iğne oldum 4 serum yedim sonra 5 defa ntsde sancı cikmadi onlardan dolayı sana ciğer geliştci vurdularmi bak çok önemli o sonra çıkış yaptım hastaneden kontrole gidiyorum her hafta her gittiğimde ntsde düzenli kasılma sancı çıkıyor az da değil 50 60 70 hap vs kulaniyorum her an olabilir bebeğim birde baş aşağı dönmüş insallh pazartesi gidince değişmiştir pozisyonu ve rahim ağzı iyi çıkar insallh şuanda 28+2 ,olduk oğlum olucak insallh senin cinsiyet neydi ? Ve ntsde sancin çıkıyormuş çıkıyorsa kaç cikiyor