Haticenur4 Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum ultrasonda hesaplanan hafta benim verdiğim tarihe göremi hesaplanıyor yoksa cihaz kendisimi bebeğe göre hesaplıyor
Deletedmom_110 Haticenur4 cihaz bebeğin ölçümlerini yapıyor ona göre hesaplanıyor ben doktor değiştirdiğimde sat unutmuştum doktorum sordu unuttum dedim eve gelince not almıştım baktım doktorun usg de söylediği hafta ile sat aynı ama cihazdan cihaza ve bebeğin gelişimine göre de fark eder bu
Asel_im Cihazla bebeğin ölçümlerini yapıyor canım doktor ona göre hesaplıyor cihaz. Bazen senin haftanla uyumlu olmuyor zaten ultrason ordan anlarsın
uykucusirin Cihaz kendi ölçüyor diye biliyorum belli bir parametreleri var ona göre haftası çıkıyor ama senin hamilelik haftandan 3 aşağı 5 yukarı çıkabiliyor doktor onu söyler zaten
Ademmeva Deletedmom_110 bende sat a göre 9+1 qma ultrasonda 7 haftalık çıktı geç döllenme olabilir dedi. Aklım hala orada bebeğmin kalp atışını diyemedim bile daha normal mi bu durum sizce
Asel_im Ademmeva geç döllenme olabilir canım benim de öyleydi gebeliğin ortalarına doğru kendi haftasını yakalıyor merak etme canım