İyi günler güzel anneler .. görümcem bebek arabasıni almak istediğini söyledi . Bebeğim kış bebeği olacak o yüzden kabin boy düşünüyorum yaza 8 9 aylık olacak inşallah o yüzden kabin boy daha mantıklı geldi . Hangi modeli markayı önerirsiniz ☺️ pek bilgim yok