Merhabalar kızlar 17 haftalık gebeyim .Hem devlette hem de özelde doktora gidiyorum Her iki doktorum da folikasit takviyesine devam etmemi söylüyor.. tanıdığım bir çok hamile arkadaşım foliksit ilk 3 ay kullandığını söylüyor,fazlasının zarar verebileceğini duydum .Sizler kaç ay kullandınız ?