Aysegul2874 Merhaba hanımlar ben birşey sormak istiyorum 30+4 ayaklarım şişiyor ödemim yok sabahları özellikle birde yanlarım acıyor ne yapabilirim oturtamıyorum yatamıyorum çok zorlanıyorum