AleynaSvn Kızlar 1. Sezeryanımdan sonra göbeğim kalmadı mekik falan derken kalan göbek gitti ama 2. Den sonra daha bi çöküntü oluyomuş diye duydum sezeryanlı iken korse vs gibi kullananlar oldu mu ikincide kalırsa diye endişeliyim
Deletedmom_110 AleynaSvn sezeryan normal fark etmiyor doğumdan hemen sonra korse takılıyor diye biliyorum toparlaması için
Yagmurak5 AleynaSvn ilkinde doktorum 2 ay korse önermiyorum demişti hem kasları tembellestirdigi için hemde dikişe baskı yaptığı için 2 ay sonra senin tercihine kalmış yuruyebildigin kadar yürü demişti dikiş tazeyken bide minik minik hafif böyle göbeğe parmaklarla masaj onermislerdi kalmadi bakalım ikincisi nasıl olcak kim önce dogurursa haber versin 😁
AleynaSvn Deletedmom_110 ya normal olunca dikiş altta sıkıntı olmuyor da sezeryan dikişi karın altında ondan dolayı