Sumsummi Aramızda benim gibi hamileyken çok şiddetli boğaz ağrısı ve boğaz şişliği çeken oldu mu hanımlar? Ilaç kullanmamız uygun olmadığı için siz nasıl iyileştiniz yazabilir misiniz? Yutkunamıyorumm bile boğaz ağrımdan
Duygumiran Sumsummi valla canm subattan bwri cekiyorum dogal yontem terleme sicak seyler hepsini denedim en sonunda dr gittim aguamentin verdi 3 gun sonra kesti sukur ki simdi doguma 3 gun kaldi ve yine basladi nasil gecer bilmiyorum
Belacivciv Sumsummi Ballı limonlu ılık su için, taze zencefil çayı da iyi gelir. Ama tabi abartmadan tüketmek lazım. Geçmiş olsunn
H-atun Sumsummi ya bir anda bugun oldu boğazımın tek tarafı konuşamıyorum bile sizinde boyle mi bu sıcaklrda neden oluyor acaba sebebi neymiş
Sumsummi Duygumiran çok geçmiş olsun canım valla yemek bile yiyemiyorum boğaz ağrısından, antibiyotikte kullanmak istemediğim için dayanabildiğim yere kadar dayancam sanırım :/ sağ salim kucağına alırsın inşallah bebeğinii çok az kalmış
Duygumiran Sumsummi min canm saolasin allah razı olsun bu arada aksam bir bak sicak suyun icine 1 cay kasigi karabiber bir tatli kasigi bal yarim da limon sıktım ictim inanir mısın bogazlarimda bisey kalmadi sadece burun akintim kaldi oda gecmek uzere istersen dene sende
Sumsummi H-atun benim bogaz agrimin sebebini hic bilemedim valla cok dikkat ediyorum oysa kendime, bi sabah uyandim aniden agriyordu :/ nane limon yaptim ictim birazda balli limonlu ilik su ictim suan hafifledi gibi sizde deneyin