bubuiledudu gecikmem hiç olmazdı 33-35 günde 1 regl olmama rağmen. 2. Kez gebeyim ve 2 sinde de 1 ay öncesinde gecikmem oldu. O aylar hamileyim sanıp asıl hamileliğimi tahmin edemedim. Bir arkadaşıma da dr demiş, rahim bebeğe hazırlanırken gecikmeler olabiliyor diye. Üzülme. İnşallah öyledir ve diğer ay bebek haberi verirsin🦋🌷