RaYaRY Kızlar 33 haftalığım mide bulantısı arada geliyo karnım çok ağrıyo ve ishal sorunum var bebek taş kesiliyo bilgisi olan varsa acil desin napmam lazım doğum sancisi olabilir mi erken doğum riskim var
3civcivannesi RaYaRY canım mide bulantısı ve ishali bende yaşıyorum şu an sen 33 haftalık sin bence bı doktora gözuk bide kendini bı takup et ağrılar düzenli mi
goldumsu RaYaRY acile bi gidin derim bende onu yaşadım. Çok halsizleştim bebek toplandı sürekli sancı yaptı. Serum yaptılar sonra kendime gelmeye başladım. İhmal etmeyin kesinlikle mutlaka serum yapmalarını isteyin. Vücut direnci düşüyor bebekte ondan dolayı yoruluyor sanırım
Meryem_46 Bendede var ama ben sadece mide bulantımi söyledim mevsim gecisleriyle alakalı dedi gebelikle alakalı bişey deilmis