Dün hemen doktora gittim arkadaşlar bebek sağlıklı çok şükür kalp atışları da gayet normal ama rahmin disinda üst sol kisimda hafif kanama göründü doktor gebelikte olan hicbir kanama normal degildir ve düşük riski dedi. Iğne verdi 2 tane 1 hafta arayla vurulacak ara ara kahverengi olarak akinti gelir dedi dinlenmemi söyledi. Insallah birşey olmaz ya 😔😔😔