Symnrsbaby Doğumuma 3 gün kaldı ve ağda yapmayı düşünüyorum ama karnım çok gergin acaba çatlaklar oluşumunu ağda tetikler mi? Bugüne kadar çok şükür ki az çatladı ama ağda ile arttırmaktan korkuyorum. Deneyimlerinize ihtiyacım var 🙏🏻
tazebiranne_hg04 Symnrsbaby tetiklediğini duydum ama düzenli krem yağ vs kullanıyorsanız bir sorun olmaz ve çatlamadıysanız zaten artık çatlamazsınız bir problem olmaz yani
Deletedmom_110 Symnrsbaby karnınıza neden ağda yapıyorsunuz ki bende de var ayva tüyü ama ağda yapmayı falan düşünmüyorum zaten sezeryan olursa jilet ile temizliyorlar ameliyat öncesinde
Anneliff Symnrsbaby zaten deri ve vücut hassaslasiyor biri yazmisti agda yapmis hic catlagim yoktu agdayi sokmemle bir hepsi gorundu yazmisti eger çok kalin degilse kalsin bence
Deletedmom_110 Ceycey22 jiletlediyse olabilir mesela benim bir tanıdığım ayva tüyleri vardı sezeryan oldu amileyat edilen bölgede kıl tüy olmaması için doktorlar jiletle temizliyo ya sonra kadının göbeğinde kocasının sakalı gibi kalın kalın tüyler çıkmaya başladı jiletten dolayı öyle olmuş olabilir bazılarında da hormon bozukluğu falan oluyor
Deletedmom7373700 Symnrsbaby hormonlar yüzünden göbekte çıkan tüyler zaten doğumdan sonra geri dökülecek. Muhtemelen incecik ayva tüydür hepsi. 3 gün kalmış zaten. Aylarca beklemişsiniz öyle. Biraz daha sabredin dökülsün kendiliğinden ne gerek var ki ağdaya
Ceycey22 Deletedmom_110 ay çok kötü ya allah korusun ayva tüylerle canım sıkılıyor bide öyle olması valla çok zordur
Deletedmom_110 Ceycey22 aynen bende rahatsız oluyorum bazen ama napiyim olsun o kadar diyorum lazer falan da fayda etmiyor onlara