polienaa_16 arkadaşlar hiç acilmam,kanamam,suyum yok.39+0 ım.Tansiyonum yuksekti.Eger düzelmezse yarın suni sanciyla doğumu baslatabilirlermis.Ama ben çok korkuyorum,istemiyorum kesinlikle.Bu şekilde doğum yapan var mı aranizda ?
Ayliz_123 polienaa_16 merak etmeyin kendi sancınız açılma için yeterli gelmediği için süreci kolaylaştırır hızlandırmak için yapılıyor bana da yapılmış tı 2 saat te kavuştum herkesin bünye aynı değil tabi ama pozitif düşünün herşey gelip geçiyor
Fkurt polienaa_16 şuan halihazırda suni sancı alıyorum o kadar.korkulacak bişey yok sakin olur dikkatli nefes alır doğru hareket edersen tolere edilemeyecek ağrısı yok bence
Fatmanur123nrt polienaa_16 bendi suni sancıyla doğum yaptım açıklığı artırıyor kesinlikle 4 saat hafif çektim son 4 saat kendi sancım da başladı ağırdı ama sonu çok iyi doğum sonunda o suni sancı vermeye devam ediyorlar ağrınız için sanki hiç doğum yapmamış gibi devam ediyorsunuz
Melo11 polienaa_16 ben 40 haftalık suni sancı ile doğum yaptım ben korkulan korkutulan gibi olduğunu düşünmüyorum size gelip pat diye suni sancı yapmıyorlar zaten önce rahim yumuşasın açılman olsun diye fitl atışıyor belirli saat arlaıklarla sonra açılmanız olursa kendi sancınız başlıyor daha sonra destek amaçlı dasuni sancı yapılıyor
polienaa_16 Ayliz_123 zaten acilmam yeterli gelmedi değil hiç yok.dogumum başlamadı.baslatmak için yapmak istiyorlar o yüzden korkuyorum
polienaa_16 Fkurt peki doğumunuz başlamış miydi gittiginizde ? yani hiç açılma olmadan mı verdiler suni sanciyi
Ayliz_123 polienaa_16 o halde sancı veya nişan bekleyin bebekte Bi sıkıntı yoksa 2 gün de Bi gidersiniz kontrole
meriozer Peki tam olarak nasıl birşey suni sancı 30+0 dayız biraz endişe biraz korku var doğum nasıl olacak nasıl bir süreç beni bekliyor diye bendede tansiyon var coraspirin kullanıyorum gebe kaldığım andan beri 5.haftamızdan itibaren ilk hamileliğim serumla verilen birşey mi suni sancı
kuzeymomss polienaa_16 39+6 da tamamen suni sancıyla doğumum oldu, zor bi süreçti ama çabuk ilerledi açılmam ve toplamda 7 saatte doğurdum kendinizi sıkmayın bebek doğduğu an bütün acı bitiyot
Emir29 kuzeymomss özel bi nedeni varmiydi yoksa beklememek için mi suni ile doğum yaptınız bende 39 haftaligim 39+3 39+4 gibi doktor suni ile başlatalım dedi çok kararsızım beklesem mi beklemesem mi diye
kuzeymomss Emir29 bebeğin kilosu ve gelişimi çok normaldi doktorum daha fazla beklemek istemedi 3.800 doğdu, doktora kalsa sezaryenle alacaktı ama ben normal istediğim için suni ile başlattı