busra2253 ya 2 gün önce çatı muayenesi oldum , 2 gündür kahverengi lekelenmem devam ediyor , bazı kadınlarda böyle oluyormuş , gece 2 kere adet ağrısı gibi hafif ağrım oldu geçti , rahimde yumuşama ve 1cm açıklığım varmış , bebeğin kafası kanala iyice girmiş hatta baya aşagıda dedi , ama ne ağrı var ne birşey ,37+4 üz bu arada , sabredemiyoruuum 🤣😂