Ege üniversite hastanesi perinatoloji bölümünde doğum yapan var mı acaba memnun kaldınız mı bize bebeğin böbreğinde kist gördükleri için cumartesi doğum için gelin dediler ve biz şaşkınlıktan bir şey soramayıp tamam dedik haftasonu çağırdıklarında süreci nasıl ilerliyor bilen var mı?