Baliminannesii
Baliminannesii ben yıllarca zeytinburnunda yaşamama rağmen kapısının önünden dahi geçmediğim bir hastane 3 doğum yaptım ilkinde bir teşebbüs ettim iki kere muayeneye gittim bir dahada yaklaşmadım eltim ısrarlarıma rağmen gitti akşam doğum yaptı ve doğumdan sonra odasına yerleştirdiler bir daha ne kontrol ne gelen giden hiç kimseyi görmüyorsunuz çıkış yapana kadar bebek sabaha kadar emmemiş düzgün annesini saat 7 de işe giderken uğradım ve bebek hemşiresine bilhassa kendim söylendim bakarmısınız ilgilenirmisiniz aç bebek tuvaletini yapmamış vs buna rağmen gidip kimse ilgilenmemiş bakmamışlar öğlene doğru taburcu ettiler ama çocuk akşamında sarılıktan baygın yatıyordu tekrar götürdüler tam 1 hafta gereksiz hastanede tuttular bebeği aynı şekilde arkadaşımın bebeği doğumhanede enfeksiyon kapmış ve çocuğun engelli kalma ihtimali vardı neyseki doğru tedaviyle oda atlattı bir sürü bu şekilde sıralayabilirim