Evet ben daha hamile kalmadan önce kendisine rutin kontrole gittiğimde normal doğum yaptığımız da regl ağrılarında geçicek inşallah gibisine konuştu sezaryen konusunu konuşmadık bile. Çağırdığı kontrollere gelirsek beni 2 haftada bir çağırıyor ama ben kendim 3 haftada bir gidiyorum sende eğer istersen 4 hafta da bir bile gidebilirsin gitmediğinde geçen hafta neden gelmedin diye sormuyor yani😂 iyice detaylı bakıyor ultrason da sorduğun her soruya cevabını aklında soru işareti kalmayana dek açıklıyor, anlatıyor genel olarak çok iyi bir doktor🤍