Merve234 Açılmalarınız başladığı için ağrı şu an hafif sancı belden aşağıya doğru birden gelip sonra gidiyor. Doğum sancısı biraz şiddetli oluyor ağrılarınız artınca gitseniz daha iyi olur. Sancı geldiğinde squat, yürüyüş yaparsanız daha rahat edersiniz yatmak oturmak daha zor oluyor