Sibelgvrcn 39+4 üm 2 3 gündür hafif ve ağır olmak üzere iki türlü sancılar çekiyorum 2 gündür sadece 1 cm açılmam var sarı leke gördüm nişan dedikleri lekeyi de gördüm şuan da ara ara şiddetli sancılar oluyor 2 dir hastaneye gittiğimde geri dönüyorum açılmam yok diye. Benim durumumda olan var mı veya başından geçmiş olan
goldumsu Sibelgvrcn benim 37den beridir açıklığım aynı malesef ilerlemedi hurma, squat, sıcak duş vs denememe rağmen. Her bünye bir değil herkesin çok farklı ilerliyor bazıları 1 cm ile gidip o gün doğuruyor bazıları da ben gibi aylarca o açıklıkla geziyor☹️
bebekrehberi Sibelgvrcn canım benim iki haftadır bir cm açılmam vardı. Geçen haftadan bu yana iki cm:) doktor normaldir bi cm açıklık dedi. Nişan geldi mi bilmiyorum çünkü alttan muayene ettikten sonra kanama oluyor ya. Hangi hangisi anlamadım. Hala da doğumum başlamadı. 40+2’deyim
TBeyza Sibelgvrcn 4 cm olduğunda eminim anlayacaksınızdir özellikle sancı ayakta vurduğunda bı çömelme hissi geliyor birden karnınızı tutup eğilim gösteriyorsunuz yani ilk hamileligimde öyle olmuştu açılmamın ilerledigini o şekilde hissettim sonra daha da sıklasacaktir sancı vurma süresini tutun bahsettiğim şey ağrı değil anlık olarak şiddetle bı kaç sn suren bişey
Sibelgvrcn goldumsu sabaha kadar sancı çektim dakika araları da sık sık tı hala da ara ara geliyo hastaneye gideceğim bakalım bu sefer ne dicekler rabbim yardımcımız olsun
Sibelgvrcn bebekrehberi bi hafta kalıyomu açıklık bende hep o gün içersinde doğum olur diye düşünüyodum ilk gebeliğim benimde gerçekten herkesin farklı oluyormuş
bebekrehberi Ha bu arada bana böyle daha iyi yavaş yavaş açılmak demişti doktor. Birdne olsa ağrı fazla olur
goldumsu TBeyza benim adet ağrısı gibi ağrım oluyor bi kaç saattir ama beni ya da yaşantımı etkileyecek derecede değil acaba sancı mı bu🥺
Mamamia 37+6 dayım karnımda sertleşme var alta basınç ama sancı nasıl bişi ya kimse bişi demiyor hepsi unutmus çevremdekilerin ? Sancı tarifi yaparmısınız
Sibelgvrcn Mamamia adet sancısı gibi belden tutuyo karın altına kadar kiminin bacaklara da vuruyormuş