eylulmomm canim milletin ne dediğine bakma sen kendi istediğini yap,bu Aptal insanlardan nefret geldi artık her şeye karışırlar laf ederler memnun edemezsin kimseyi,Eylül isminde ne var bence gayet iyi ve güzel hatta benim arkadasimn kızı Eylül ve kiz çok tatlı ve çok şanslı:) takılma sen