Kızlar benim şuan zaten erken doğum riskim var sürekli düzenli sancılarım oluyor fakat doğum felan gerçekleşecek olsa hangisine karar vereceğimi bilemedim çünkü;
Aşırı aşırı panik atak hastasıyım anksiyete felan ve sürekli böyle hastalık konusunda pimpirikliyim aman şu olacak aman böyle olacak diye kendimi yiyip bitiriyorum,
Bir diğer beni düşündüren sebepte panik ataktan kaynaklı olarak düşünüyorum 6 yıldır bi kalbimde ritim bozukluğu gibi bişey var doktora gitmedim değil gittim psikolojik denildi ama bu beni aşırı rahatsız eden birşey, normal doğum yaparken ıkınnmama engel olabilir diye düşünüyorum,
Sezeryan da ürkütmüyor değil daha evvelden küçükken geniz ve bağdemcik ameliyatı, 4 yıl önce de diş ameliyatı geçirdim biraz bişeyleri bilsemde doğum çok farklı,
Ne yapsam ne etsem kafam karışık, aranızda hemşire vs olan vardır belki bi fikir edinirim 🥲🥲