Sancım var demiştim ya bugün geldim hastaneye yatışım yapıldı normal doğum olcak ama ben ağrıya alttan muayeneye dayanamadım kendi doktorum kontrole geldi dedim beni sezeryana al hiç muayene etme dedim sezeryan oldum 02.06. 18.16 da kızıma kavuştum saat 5.30 girdim buda kolay olmadı sancım çok var yürüyüş yapmaya çalışıyorum sürekli
Kızlar ne kadar zor bir durum Rabbim herkese kolaylık versin inşallah 🙏🙏🙏🙏🙏