Aaazlize öncelikle başımız sağolsun Allah bir daha yaşatmasın inşallah 🙏🏻 geçen sene 25 Mayıs’ta 26+5 haftalıkken erken doğum yaptım. 8 Haziran’da kaybettim bebeğimi. Şu an 22 haftalık hamileyim. Oğlumun acısı hiç geçmedi. Ama kızımla günlerimi güzel geçirmeye çalışıyorum. 17. Haftaya kadar da ağlamadığım gün olmuyordu neredeyse. Ne zaman Ki kızımın hareketlerini tam hissettim, Burdayım anne demeye başladı, korkularımı, üzüntülerimi bir kenara bırakmaya, kızıma odaklanmaya çalışıyorum, o günleri düşünüp kızımı da strese sokmamaya çalışıyorum. Sadece oğlumun doğum gününde çok kötü hissettim mezarına gidip çok ağladım . Kızımın nu dünyada kısmeti varsa Allah’ın izniyle hiçbir sıkıntı çıkmadan kucağıma alacam diyorum. Başka da elden bir şey gelmiyor. Allah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰