ppapatyaa Görünüyo ama ne zaman gelir bilemem dogumum 5 ekimde dedi doktorum hadi hayirlisi cunku bende dogum hikayemi yazmak istiyorum ve bebisime kavusmak istiyorum ee benimle olan varmi yada yaklasık
Zeliha06 ppapatyaa hayırlısıyla doğursaydık 😄😄 günlerimiz aynı 20 gün daha duracağına inanmıyorum. Pazartesi çatı muanesi var tontik bebek için ne diyecek bakalım 😄❤️
fsyy95 ppapatyaa banada 5 ekim demisti doktorum ama bugun acaip bi agri var yürüyemiyorum bile nerdeyse