Zeynepkaman İyi geceler kızlar hastanede yaptırdığım idrar tahlilinde enfeksiyonum olmadığı çıktı fakat idrarımı yaparken yanmam oluyor , idrarım geldiği gibi ağrım oluyor madem enfeksiyon yok niye bunları yaşıyorum anlamadım var mı benim gibi olan ?
Melikee0 Zeynepkaman kum yada böbrek taşı düşürüyor olabilir misiniz ben Bunu yaşadığım da genellikle bunları düşürüyor oluyorum
Zeynepkaman Benjaminannesi verdiler canım 3 kez ciddi antibiyotikler kullandım hem şasesi hem fitil hem antibiyotiği derken doktorum artık her gitmeme aynı şikayetler üzerine bu seferde burda yapalım idrar tahlilini dedi normalde hep sağlık ocağında yapıp götürüyordum yine o şekilde yapıp gittim ve yine yüksek derecede idrar yolu enfeksiyonum çıktı . Ama özel hastanede yaptırdığım tahlil ise temiz çıktı nasıl oluyor hiç anlamadım çişe gitmekten uyuyamıyorum deliricem artık ☹️
Benjaminannesi Zeynepkaman bir şey sorucam kusura bakmayın taharet alırken vajinaya su temas ediyor mu ya da suyla yıkıyor musunuz anüs bölgeniz dışında vajinayı ve pamuklu iç çamaşırı giyiniyor musunuz
Zeynepkaman Vera09 bencede var . Kadın doğum doktorum sağlık ocağında verilen tahlillerin doğruluğuna inanmıyorum yaa diyip o şekilde tahlil yaptırdı . Kendisine de söyledim sonuçları alınca madem yok niye yanmam ve ağrım var o zaman diye bol su iç dedi sadece
Zeynepkaman Benjaminannesi tabi ki sürekli su ile temizliyorum pamuklu iç çamaşırı da kullanıyorum fakat sürekli değil ona dikkat etmıyorum diye bilirim
Melekkkkkkar Zeynepkaman pamuklu giyin lutfen ve kokulu tuvalet kağıtları kullanmayin taharetlenirken önden arkaya doğru yıkayın Ekstra pamuklu ped kullanın orkidin üst yüzeyi pamuklu değil kotek veya molped kullan Ve prezervatif kullan bir süre korunuyorsan Bol bol su iç iç çamaşırlarını utule sakın ıslak giyme nemli falan ıslanınca cikar bol bol ev yoğurdu ye .
Benjaminannesi Zeynepkaman vajinaya temas ediyorsa enfeksiyondan bundan kurtulmuyorsunuz buna çok dikkat edin 🤗🤗