Selam annişlerrr bugün kontrole gittim ve doktorum patlamaya hazır bombasın heran doğura bilirsin hazırlıklı ol dedi dogumuma 20 gün var normalde ama kız bebişler erken gelebiliyormuş 37. Haftama girdim ve suyumuzun azaldığını söyledi doktorum şimdiden heyecan bastı bana sizler kaçıncı haftada doğurdunuz özellikle kız anneleri 🌸