Htcerdogn zıbın altına pijama giyer, sonra tamamen zıbın giyer gündüzleri. Gecede müsline sararsiniz. Ayarlarsiniz bir şekilde. Ben tişört falan almıştım onları bile giydiremedim hiç. Bizim evde çok sıcak oluyor. Biz pisiyorsak onlar kat kat pişiyor.
Benim annemde gece üstüne kalin battaniye falan atmak istiyordu ama ben müsade etmedim. Zaten çocuğu nasıl alistirirsaniz öyle gidiyor