Şehir hastahanesinde Yaşar CAN adında bir doktor var çook iyi biri canım. Eğer devlet düşünüyorsan mutlaka ona gitmelisin. Baba şefkatiyle yaklaşıyor sana kızım,evladım diye sesleniyor çok tatlı :) ben normalde Medicana Volkan Aksakallı’ya gidiyorum. Bir kere Yaşar Can’a gittim ama çok sevdim adamı. Özel düşünüyorsan Volkan Aksakallı’da çok iyi bir doktor.