Gizembiniciogl1 bana da bir doktorum 13 haftalikken kesin kız dedi 15 haftalik olduk bugün dün kontrolüm vardı başka bir doktorda daha erken ama kıza benziyor suanda dedi kesin demiyorum bak 10 gün içinde gel yine bakalım dedi bence kız ya erkeklerde 11 haftada öğrenmiştim cunku