Sfanur Arkadaşlar 34 haftalık gebeyim ve çok sık idrara çıkıyorum ve kaçırıyorum sizde aynı problemi yaşıyormusunuz o kadar sık lavoboya çıkıyorum ki artık korkuyorum bebeğin suyu diye