MerveEbru Göbek deliğimi çok seviyordum eski halinden eser yok şuan dışarı patlak vermiş bi durumda 😂 neden oluyor böyle bebek doğunca düzelir mi dersiniz?
Sevilayozdemir MerveEbru tabiii eski haline dönüyor ☺️ kızım 4 yaşında gebeliginden eser bile yok sezeryan dikişi dışında ondada incecik bir belli belirsiz çizgi ☺️
Elid MerveEbru benimde öyle 29 haftalık yeni yarısi dışarı çıktı yarısi içeride ama bı kaç haftaya sanki hepsi çıkacak dışarı gibi :( inşallah düzelir. Geciktirmek için yara bandı ile sıkıştırdim ama sıcaktan kaşıntı yaptı tutamadım da
MerveEbru Htcerdogn ayyy piercing varsa bence çıkar canım delik kapanıyor diye biliyorum bebek doğduktan sonra yine deldirirsin göbeğin gerildikçe daha çok yırtılır o yüzden önmelini al şimdiden
aslansmommm MerveEbru benimde dışarı çıktı önce bi düzleşmişti şu an kıyafet üstünden belli oluyor dışa dogru 🤭