Selmad 14+3 haftalık gebeyim. Son bikaç gündür sol karın tarafımda bi hassaslık hissediyorum. Acaba bebek o tarafta mı? Sağ taraftayken hiç böyle bir şey hissetmemiştim. Başına gelen var mı? Tedirgin olmalı mıyım?