Merhaba Herkes🥰
32h hamileyim💙 2ci çocuğum olmasına rağmen kiyafet seçiminde çok bilgisizim. İlk oğlum kasım doğumlu bu yüzden de yazın yenidoğan bebek nasıl giydirilir bilmiyorum. Tabii ki araştırdım internetten ama yine de sizlere sorayım.. Kısa kollu tulummu almalıyım, uzun kollumu? Yazın evde klimanın çalışacağını hesap etdipimden uzun kollu bir kaç şey aldım.