Kaderdlgn 17+3 üm 1,5kilo aldım. Aslında üç aydır raporluyum hiç iş yapmadan yatıyorum oturuyorum öyle geçiyor yememden de hiç kısmıyorum ama az almışım anlamadım. Zayıf hamile kalanlar daha çok alıyor bence, ben 65le hamile kaldım boyuma göre kilolu sayılırım.